دانشکده پرستاری و مامایی
استفاده از ظرفیتها و توانائی های موجود از جمله نیروی انسانی کارآمد ارتقاء کیفیت آموزش های نظری و عملی برای تربیت دانش آموختگان ماهر و متعهد تلاش برای توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی مورد نیاز جامعه توسعه کمی و کیفی فعالیتهای پژوهشی در راستای چاره جویی برای رفع مشکلات عرصه بهداشت حفظ و حراست از اموال عمومی و ارتقاء بهره وری نظارت بر حسن اجرای مصوبات ابلاغ از طرف مسئولین دانشگاه ایجاد هماهنگی در امور آموزشی ، پژوهشی ، اداری ، مالی و فرهنگی دانشکده نظارت بر حسن اجرا و کار شوراهای آموزشی و پژوهشی دانشکده ارزیابی کار سالانه دانشکده و گزارش آن به رئیس دانشگاه پیشنهاد بودجه سالانه دانشکده شرکت در شوراها و کیمته های و جلسات مرتبط با حوزه مسئولیت بررسی صلاحیت مدیر گروه های دانشکده استفاده از ظرفیتها و توانائی ها برای رشد استعدادهای دانشجویان نظارت بر حسن اجرای وظایف آموزشی ، پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشکده
تایپ و تنظیم کلیه مکاتبات اداری دفتر رئیس دانشکده از طریق اتوماسیون دیدگاه برقراری ارتباط تلفنی رئیس دانشکده با داخل و خارج از دانشکده و بالعکس پاسخگویی و راهنمایی مراجعین دفتر رئیس و مسئول فنی دانشکده پرستاری و مامایی هماهنگی و دعوت از اعضای هیات علمی در خصوص برگزاری جلسات در دانشکده پاسخگویی به تلفن های دفتر سرپرست و مسئول فنی دانشکده بایگانی دفتر ریاست دانشکده دریافت نامه های فکس شده به دانشکده و ارجاع آن به مسئولین و انجام هرگونه فکس به سایر واحدهای خارج از دانشکده ، انجام اسکن نامه ها از طریق اسکنر تحویل گرفتن نامه های وارده از سوی سایر واحدهای دانشگاه و ارجاع آن به مسئولین ذیربط دانشکده همکاری با واحدهای کارگزینی و امور مالی دانشکده انجام هر گونه امور محوله دیگر از سوی مسئولین ذیربط
محافظت، نگهداری و آرشیو صوتی و تصویری هماهنگی درخواست ها در استفاده از سالن آمفی تئاتر مدیریت تابلوهای اعلانات و به روز کردن مطالب آن تدارک و تمهیدات لازم جهت تهیه بنر در مواقع لزوم برقراری ارتباط با واحدها به منظور آگاهی از نیازمندی های آنان در زمینه های سمعی و بصری همکاری در تنظیم و کنترل دستگاه های سمعی بصری در هنگام استفاده از آن ها تهیه فیلم از مراسم به دستور مقام مافوق انجام کلیه امور تبلیغاتی و اطلاع رسانی دانشکده جمع آوری اطلاعات و اخبار مربوط به اقدامات و فعالیتهای دانشکده و انتشار آنها از طریق وسایل ارتباط جمعی و مطبوعات بمنظور آگاهی مردم از پیشرفت ها و نتایج فعالیتهای دانشکده تهیه و تنظیم و اجرای طرح ها و برنامه های تبلیغاتی و انتشاراتی
ارجاع نامههای وارده به دانشکده به سرپرست
ارجاع نامه های وارده از طرف مسئولین دانشکده به واحدهای مربوطه
اسکن کلیه پیوستهای نامه و ارجاع آنها به قسمتهای مربوطه
جستجوی سریع سوابق نامهها در کوتاهترین زمان
ثبت و اسکن و نگهداری کلیه نامهها به انضمام پیوستها در فایلهای مربوطه
پاسخگویی به ارباب رجوع و اطلاع رسانی به آنها از روند درخواستشان بصورت حضوری یا تلفنی
اطلاع رسانی به کارکنان در مورد نامهها و پوسترهای ذیربط از طریق نصب در تابلو و غیره
پیگیری کلیه مکاتبات داخلی و خارجی دارای سقف زمانی تعیین شده
کنترل گردش ارجاعات شامل خدمات ارجاع دهندگان و اقدام کنندگان
طبقه بندی و حفظ کلیه نامههای وارده و صادره در فایلهای مربوطه
گزارشگیری از آخرین وضعیت کاری در کارتابل
پیگیری و انجام اموری که از طرف مافوق ابلاغ گردیده است
پشتیبانی نرم افزاری از کلیه نرم افزارهای کاربردی مورد استفاده در دانشکده پشتیبانی فنی ازکلیه سیستمهای واحدهای زیرمجموعه پشتیبانی از عملکرد صحیح اتوماسیون اداری نظارت بر امنیت شبکه در واحد مربوط نگهداری و حفظ ارتباطات شبکه با همکاری مرکز مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه پشتیبانی،نیاز سنجی و ارائه پیشنهاد خرید و ارتقاء تجهیزات شبکه و سیستم های دانشکده مشاوره در زمینه IT به اساتید، کارمندان و دانشجویان در جهت رفع مشکلات آنها نظارت بر اجرای صحیح سامانه های نرم افزاری موجود کارشناسی و کنترل و نظارت برتهیه یا خرید تجهیزات Passive و Active مورد نیاز واحد جهت توسعه شبکه LAN موجود با هماهنگی مرکز IT دانشگاه ارتقاء دانش شغلی از طریق شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی معاونت فناوری اطلاعات دانشگاه تهیه گزارش از فعالیت ها، پیشرفت هاو مشکلات به ریاست دانشکده انجام سایر اموری که در راستای اهداف و وظایف واحد فوق الذکر و پست سازمانی مربوطه از طرف مقام مافوق ارجاع می شود.
تدوین اولویت های دانشکده در امور بین الملل
ایجاد زمینههای لازم به منظور تقویت ارتباطات مراکز تحقیقاتی دانشکده با مراکز تحقیقاتی معتبر بینالمللی
ایجاد راهکارهای لازم به منظور جذب دانشجویان خارجی علاقهمند به تحصیل در رشتههای مصوب دانشکده
شناسائی و معرفی ظرفیت ها و مزیت های نسبی دانشکده جهت توسعه همکاری های بین المللی
صدور احکام کارگزینی وتنظیم صورتجلسه مطالعه وبررسی قوانین وبخشنامه های مربوطه کنترل آمار ماهانه کارکنان وحضور وغیاب آنان حضور در جلسات کارگزینی واجرای دستورالعملها انجام قرار داد حق التدریس وارسال گزارش به امور مالی انجام ارزشیابی سالیانه کارکنان گواهی انجام کار کلیه واحدهای آموزشی به امور مالی انجام کلیه مکاتبات اداری مطالعه آخرین دستورالعمل ها و بخش نامه های مربوطه پاسخ گویی به ارباب رجوع به صورت تلنی و حضوری جهت رفع ابهامات و مشکلات اداری شرکت در جلسات و کارگاه های آموزشی به منظور ارتقاء دانش و مهارت های فردی تهیه پیشنهادات لازم جهت ارائه به مسئولین مربوطه به روز رسانی سامانه آموزشی کارکنان و اطلاع رسانی به کارکنان در خصوص استفاده از سامانه مذکور ایجاد ارتباط با مراکز آموزشی و دانشکده ها در زمینه مسائل آموزشی کارکنان انجام امور مربوط به آموزش کارکنان در حوزه حاکمیت بالینی و اعتباربخشی بازبینی فرم های ارزشیابی تکمیل شده و رفع نقص با هماهنگی مسئول واحدها انجام امور مربوط به اعطای طبقه تشویقی و ارتقای رتبه و اعلام به واحد صدور احکام کار با نرم افزار حضور و غیاب (سامانه تردد کارکنان) و بررسی موارد غیبت و عدم ثبت اثر انگشت و گزارش ماهیانه به مسئول مافوق انجام امور بایگانی پرسنلی و رسیدگی به پرونده های کارکنان دانشکده تایپ و مکاتبات نامه های امور اداری دانشکده و پیگیری آن تا حصول نتیجه ارسال به موقع گواهی انجام کار و کارکرد ماهیانه پرسنل رسمی، قراردادی، طرحی و شرکتی برای پرداخت حقوق و مزایا انجام امور مربوط به کارکنانی که به نحوی از سیستم اداری خارج می شوند.(بازنشستگی، پایان طرح، اخراج و فوت) هماهنگی و انجام امور رفاهی از قبیل حق مسکن، حق لباس ، حق مهدکودک ، بیمه تکمیلی و تسهیلات بانکی پیگیری ابلاغ های داخلی و صدور تسویه حساب پرسنلی انجام کلیه امور مربوط به پرسنل جدیدالورود اعم از صدور احکام، تشکیل پرونده، پیگیری ثبت اثر انگشت و امور اداری مربوطه پیگیری و انجام مکاتبات لازم در مورد کارکنانی که تعجیل در خروج و یا تاخیر در ورود دارند اعلام مانده مرخصی پرسنل واحد ها با استفاده از سامانه تردد کارکنان پیگیری و پاسخگویی به موقع نامه های ارجاع شده از طرف مسئول مربوطه
انجام امور مالی دانشکده با توجه به مقررات و قوانین مربوط
به وصول اعتبارات ،نگهداری و تنظیم دفاتر اعتبارات و تعهدات نگهداری و تنظیم دفاتر حساب های دریافتی و پرداختی دانشکده بر اساس حسابداری تعهدی نحوه مصرف اعتبارات بر اساس مقررات و ضوابط مالی مربوطه تهیه و تنظیم گزارش های مالی بر اساس حسابداری تعهدی تنظیم اسناد مالی و نگهداری حساب ها و تنظیم گردش مالی تامین اعتبارات درخواست های خرید بر اساس درخواست های دانشکده اعمال نظارت بر هزینه ها بر اساس آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه پیگیری درخواست های تخصیص از برنامه و بودجه و درخواست از مدیریت مالی و نامه های مربوطه