شرح وظایف
مدیر مالی
انجام امور مالی دانشکده با توجه به مقررات و قوانین مربوط
به وصول اعتبارات ،نگهداری و تنظیم دفاتر اعتبارات و تعهدات نگهداری و تنظیم دفاتر حساب های دریافتی و پرداختی دانشکده بر اساس حسابداری تعهدی نحوه مصرف اعتبارات بر اساس مقررات و ضوابط مالی مربوطه تهیه و تنظیم گزارش های مالی بر اساس حسابداری تعهدی تنظیم اسناد مالی و نگهداری حساب ها و تنظیم گردش مالی تامین اعتبارات درخواست های خرید بر اساس درخواست های دانشکده اعمال نظارت بر هزینه ها بر اساس آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه پیگیری درخواست های تخصیص از برنامه و بودجه و درخواست از مدیریت مالی و نامه های مربوطه