شرح وظایف مدیر امور پژوهشی دانشکده به قرار زیر میباشد:
-
دبیری شورای پژوهشی دانشکده و برنامه ریزی برگزاری جلسات شورای پژوهشی و تنظیم و تدوین مصوبات این شورا
-
انجام بررسیهای لازم برای شناخت نیازهای تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه از طریق گردآوری و محاسبه شاخصها و معیارهای مربوط و اتخاذ تصمیم در مورد الویت های پژوهشی دانشکده
-
بررسی طرحهای تحقیقاتی و پژوهشی انجام شده توسط اساتید از نظر کیفیت و هزینههای پیشبینی شده
-
تهیه و تنظیم و جمعآوری آمار و اطلاعات پروژههای انجام شده و در دست اجرا و ارزشیابی پیشرفت فعالیتهای پژوهشی دانشگاه و تهیه گزارش سالیانه
-
برقراری ارتباط با مراکز علمی و اجرایی کشور به منظور شناخت طرحهای تحقیقاتی و آموزشی و نیروهای تخصصی مورد نیاز آنها جهت معرفی طرح های تحقیقاتی چند مرکزی با مشارکت اعضای هیئت علمی دانشکده
-
طراحی و پیشنهاد برگزاری کارگاه های آموزشی مربوط به مباحث پژوهشی جهت اعضای هیئت علمی
-
نظارت بر پروژههای تحقیقاتی از ارائه طرح تا ارائه گزارش نهایی
-
همکاری و ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای پژوهشی دانشکده و واحدهای مختلف تحقیقاتی و اجرایی
-
برگزاری سمینارها و کنفرانسهای علمی و برنامهریزی و هماهنگی برای ارائه مقالات علمی توسط اعضای هیات علمی دانشگاه در کنفرانسهای علمی
-
برنامهریزی و همکاری با اعضای هیات علمی در انتشار تالیفات و کتب ترجمه شده
-
برنامهریزی و نظارت بر مجله علمی- پژوهشی دانشکده
-
برقراری ارتباط با اساتید و صاحب نظران و متخصصان و ترغیب آنان جهت ارائه مقالات، ترجمه و تالیفات علمی جهت بررسی و نشر در مجلات علمی
-
برنامه ریزی و نظارت بر مرکز تحقیقاتی دانشکده
-
انجام مکاتبات و امور مربوط به طرح های تحقیقاتی
-
ابلاغ کلیه مصوبات، مقررات و آیین نامه های ابلاغی مربوط به پژوهش از سوی رئیس دانشکده به واحدهای ذی ربط و پیگیری و نظارت بر حسن اجرای آن
-
دریافت فرمهای طرحهای پژوهشی اعضای هیأت علمی مربوط به طرح گرانت، طرح در شورای پژوهش، تعیین ناظر طرح و سایر تشریفات اداری تا اتمام اجرای طرحها
-
تجهیز کتابخانه و انتخاب منابع علمی شامل کتاب، منابع الکترونیک و نظارت بر اطلاع رسانی منابع جدید
-
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق